مقالات توان آرامیس آذربایجان

مطالعه کنید و پیشرفت کنید...!!!

کاربرد یو پی اس در سیستم های امنیتی

 

یو پی اس سیستم امنیتی
یو پی اس سیستم امنیتی

 

آیا میدانستید شرکتهای تجاری و یا صنعتی که سیستم اطفای حریق و امنیتی در آن موجود نیست با چه تهدیدهایی روبرو است؟ اینک فرض کنید گروه صنعتی با صرف هزینه های  هنگفتی مجموعه خود را به سامانه اطفای حریق و امنیتی مانند دوربین مدار بسته و دزد گیر تجهیز نموده است.

UPS

چنان که کوچکترین نوسان برق و یا قطعی برق حتی برای مدت زمان کمی اتفاق بیفتد به نظر شما چه اتفاقی رخ خواهد داد؟

جواب این است که در این حالت امکان بروز این گونه خطاهایی در برق شهری همه این هزینه ها را اتلاف خواهد کرد.

برق بدون وقفه

بجهت اینکه صرف همه اینهزینه ها برای آن است که گردانندگان چنین کارخانه ها یا اداره ها بر همه کارهایی که در مجموعه خود انجام می گیرد اشراف کامل داشته باشند و توانایی آن را داشته باشند که از هیچ گونه تهدید و خطری مجموعه ی خود را در امان سازند. لذا از این رو باید در کنار همه این هزینه ها رئسا مجموعه های تجاری ،صنعتی وغیره به فکر سامانه ای باشند که آنها را از نوسانات برق شهری و همچنین از قطعی‌ و گسستگی ناگهانی برق محفاظت نماید تا برای آنها اطمینان حاصل شود . لذا دستگاه ups با تثبیت ولتاژ ، از بین بردن نوسانات و اغتشاشات برق شهری و برق دهی در هنگام قطعی برق شهر، سیستم را در برابر خطرات و تهدیدها محافظت نماید.

مقدار زمان برق دهی دستگاه یو پی اس

به دلیل وجود باتری در سیستم یو پی اس مناسب نیاز مجموعه به مقدار زمان معین و دلخواه میتوان در هنگام بی برقی سیستم های امنیتی و حساس را بدون وقفه در حالت آماده به کار نگه داشت.

کاربرد UPS در سیستم های امنیتی :

با توجه به ضرورت زیاد واستمرار اتصال تجهیزات امنیتی و دوربین های مداربسته ، استفاده از  سیستم یوپی اس  جایگاه ویژه ای دارد .

در خیلی از زمانها سارقان قصد بر این دارند تا با قطع برق شهری، سامانه امنیتی محل را خاموش کنند.  که سامانه ups  مانع رخداد این اختلال در مجموعه می شود.

از جهت دیگر پیش بینی فورس ماژورها در سامانه های امنیتی جزء  طراحی و کاربردی نمودن آنهاست .

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما

آدرس شرکت

آدرس : تبریز، خیابان طالقانی، روبروی مصلی، جنب کتاب فروشی ارک، ساختمان نورافزا، طبقه 1، واحد 1 تلفن : 35533715 - 041 فکس : 35564839 - 041

توان آرامیس آذربایجان

خبرنامه توان آرامیس آذربایجان

با وارد کردن پست الکترونیک خود از آخرین اطلاعیه های توان آرامیس آذربایجان مطلع گردید .

جستجو