مقالات توان آرامیس آذربایجان

مطالعه کنید و پیشرفت کنید...!!!

یو پی اس Centiel

centiel upd

centiel

یو پی اس ماژولار سنتیل 

شرکت توان آرامیس آذربایجان به عنوان یکی از مهمترین مراجع تامین یو پی اس در بازار یو پی اس ایران اقدام به تامین و ارائه یو پی اس Centiel  سوییس نموده است. این یو پی اس ماژولار که امکان اتصال ماژولار باتری ها را نیز دارا می باشد. یکی از بهترین راه حل های اتاق سرور برای رفع مشکل نوسانات برق و قطعی برق می باشد. 

راه حل رداندانسی در یو پی اس

هنگامی که ضرورت تامین انرژی بار از ضرورت بالایی برخوردار است استفاده از سیستم پشتیبان راه حل مسئله می باشد. موازی کردن یو پی اس یکی از این روش ها می باشد که به علت اشغال فضای زیاد مورد استقبال مصرف کنندگان نمی باشد. یو پی اس های ماژولار را می توان به عنوان چاره این مشکل نام برد، به این صورت که در یک فریم چندین ماژول یو پی اس با یکدیگر به صورت مشترک تامین انرژی می کنند. از جمله یو پی اس های معروف ماژولار می توان به یو پی اس APC که یو پی اس آمریکایی موجو بازار می باشد، نام برد. از رقبای اروپایی می توان به رقیب سر سخت ABB اشاره کرد. که به جد به عنوان تولید کننده با کیفیت یو پی اس ماژولار اشاره کرد. ولی مشکلات single point of failure  در یو پی اس های APC  نقطه ضعف این برند را در برخی مواقع  پر رنگ میکند. 

سلوشن centiel  برای مشکل خطای نقطه مشترک

در سیستم یو پی اس APC  اگر خطایی در محل اتصال ماژولها رخ دهد با خاموشی کل دستگاه یو پی اس و در نتیجه خاموشی سرورها مواجه خواهیم بود. ولی شرکت یو پی اس سنتل با ارائه روش Distributed Active Redundant Architececture (DARA) به این مشکل فائق آمده و از کارکرد 6 تا 9 به قابلیت اطمینان 9تا 9 رسیده است. همچنین با توجه به پاور فکتور 1 و راندمان 97% مجموعه و امکان موازی سازی فریم های یو پی اس امکان تامین 5مگا وات 5MW  بار را دارد.

centiel
centiel

امکان تغییر لینک DC  از مزیت های این دستگاه هست  که در صورت خرابی یک باتری دیگر نیاز به تعویض کل باتری ها نی باشد و با حذف فقط یک باتری و تغییر ولتاژ شارژر امکان بهره برداری را فراهم می نماید.

نظرات (3)

This comment was minimized by the moderator on the site

خدایش کپی بود

This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام
لینکی که فکر میکنید از اون کپی شده رو لطف می فرمایید بقیه هم استفاده کنند؟

This comment was minimized by the moderator on the site

تشکر استفاده کردم

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما

آدرس شرکت

آدرس : تبریز، خیابان طالقانی، روبروی مصلی، جنب کتاب فروشی ارک، ساختمان نورافزا، طبقه 1، واحد 1 تلفن : 35533715 - 041 فکس : 35564839 - 041

توان آرامیس آذربایجان

خبرنامه توان آرامیس آذربایجان

با وارد کردن پست الکترونیک خود از آخرین اطلاعیه های توان آرامیس آذربایجان مطلع گردید .

جستجو