مقالات توان آرامیس آذربایجان

مطالعه کنید و پیشرفت کنید...!!!

یو پی اس برای دستگاه CNC

 

 

یو پی اس CNC
CNC UPS

 

 

 یوپی اس برای 

ماشین CNC

 

 (CNC) (سی ان سی ) در واقع همان دستگاه دستی هست که امکان فرمان توسط کد و برنامه نویسی را دارا است در این سیستم ها بودن توسط یک نفر به عنوان اپراتور به عنوان ناظر و کنترلر دستگاه، فرد نظاره گر و کنترلر سامانه می باشد و برنامه نویسی برای عملکرد سی ان سی فقط یک بار برنامه ریزی می گردد. سپس دستگاه سی ان سی بصورت اتوماتیک این کار را چندین باره انجام می دهد. با توجه به اینکه بدون حضور اپراتور.

 

ساختار دستگاه تقریبا مانند دستگاه دستی می باشد.

 

 CNC دیگر سیستم ماننده سی ان سی فلز همان شکل سخت افزاری را دارند

 

کاربرد دستگاه CNC

 

در این زمانه کارهای انجام شده توسط دستگاه سی ان سی به جهت برتری های بیشتر آن نسبت به ساختارهای دستی، رشد بی مانندی در مارکت یافته است. سی ان سی در صنعتهای زیادی کاربرد دارند. ماشین های CNC کارایی آن را دارند که فعالیتهای متفاوتی همچون تراشکاری ، سوراخ کردن و برشکاری حتی حکاکی بر روی اکثر ماده ها مانند چوب ، پلاستیک ، فلز ، انواع شیشه و سنگ را اجرا کنند.

 

یوپی اس برای ماشین سی ان سی (UPS FOR CNC)

 

دستگاه سی ان سی به دلیل تنوع بالا در کاراییشان ، می توانند در اکثر فعالیتهای تولیدی و صنعتی  و غیره مورد استفاده قرار بگیرند. یاز جمله اساسی ترین و کارا ترین دستگاهی که در صنایع مورد استفاده قرار می دهند. دستگاه سی ان سی می باشد. حفاظت و حفظ دقت کارکرد آن در حین کار یکی از موردهای مهم در کارکرد دستگاه است که می توان توسط  دستگاه  ups برقرار نمود.

 

سیستم یو پی اس با حذف نویز و اغتشاشات امکان بیشتر کردن دقت و عملکرد و طول عمر ماشین CNC می شود و با داشتن بودن باطری در حین قطعی برق موجب می شود که دستگاه به عمل خود ادامه و به پایان برساندUPS مورد استفاده در دستگاه سی ان سی از ساختار آنلاین می باشد که در CNC های ریزتر از یو پی اس آنلاین 2 کاوا استفاده می گردد که دارای چهار باطری می باشد.

 

برای دو ساعت برق دهی معمولاً از باتری یو پی اس 28 آمپر ساعت استفاده می گردد.

 

در CNC  های غول پیکرمی بایست توان مصرفی سی ان سی در نظر گرفته شود.

 

 

 

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما

آدرس شرکت

آدرس : تبریز، خیابان طالقانی، روبروی مصلی، جنب کتاب فروشی ارک، ساختمان نورافزا، طبقه 1، واحد 1 تلفن : 35533715 - 041 فکس : 35564839 - 041

توان آرامیس آذربایجان

خبرنامه توان آرامیس آذربایجان

با وارد کردن پست الکترونیک خود از آخرین اطلاعیه های توان آرامیس آذربایجان مطلع گردید .

جستجو