مقالات توان آرامیس آذربایجان

مطالعه کنید و پیشرفت کنید...!!!

یو پی اس یونیت دندانپزشکی

 

 

 

 

یونیت دندانپزشکی

وسیله ای برای نشستن و تنظیم موقعیت بیمار در مقابل دندانپزشک با توجه به موقعیتی که توانایی معاینه و عمل را به راحتی انجام دهد، می باشد. یونیت دندانپزشکی محل است که بیمار طول درمان خود را درآن  طی می کند و همزمان همه استرس خود از دندانپزشکی را تحمل می کند. یونیت دندانپزشکی با اقسام محتلف لوازم همچون توربین ، آنگل ، ساکشن ، چراغ و غیره ممکن است برای فرزندان یا والدینی که برای نخستین بار به محل دندانپزشکی می آیند کمی با اضطراب باشد.

بنابر این لازم می باشد یونیت دندانپزشکی به طوری طراحی و نصب گردد که بیمار حس آرامش و راحتی کند.

مناسبرین نوع دستگاه یو پی اس برای یونیت دندانپزشکی

یونیت دندان پزشکی از طریق شارش الکتریکی، شارش محلول ها یا هوا برای استفاده و به راه اندازی برخی از تجهیزات و دستگاههای دندانپزشکی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

دستگاه یونیت از 4 قسمت مهم تشکیل شده است .

یونیت در کل حاوی یک   دستگاه کمپرسور می باشد:

 1- صندلی یونیت

2- جعبه باکس و تابلیت یونیت

3- چراغ

4- کراشور

با توجه به نوسانات و نویز روی شبکه ورودی برق شهر و امکان آسیب به وسایل و جلوگیری از اتلاف زمان دندانپزشک و مراجعه کننده به دلیل قطع برق برای ادامه درمان، دستگاه یونیت لازم است به دستگاه ups تجهیز شود.

شركت آرامیس یوپی اس به عنوان یکی از اصلی ترین مراکز یو پی اس و باتری و با آشراف کامل به مسائل موجود در برق سراسری یوپی اسی با جدیدترین ساختار  Online double Conversionمدل PEC NG-1103 با توان 3000 ولت آمپر را برای یونیت بدون احتساب كمپرسور پیشنهاد می نماید. در شرایط اتصال كمپرسور به سیستم یو پی اس لازم می باشد هنگام انتخاب و خرید UPS قدرت كمپرسور نیز منظور گردد.

 

 

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما

آدرس شرکت

آدرس : تبریز، خیابان طالقانی، روبروی مصلی، جنب کتاب فروشی ارک، ساختمان نورافزا، طبقه 1، واحد 1 تلفن : 35533715 - 041 فکس : 35564839 - 041

توان آرامیس آذربایجان

خبرنامه توان آرامیس آذربایجان

با وارد کردن پست الکترونیک خود از آخرین اطلاعیه های توان آرامیس آذربایجان مطلع گردید .

جستجو