دوربین های مداربسته و سیستم های امنیتی

دوربین CCTV

شرکت توان آرامیس آذربایجان ارایه مشاوره و طراحی و نصب دوربین های مدار بسته و سیستم های امنیتی و واردکننده مستقیم دوربین های مدار بسته با برند های معتبر جهانی و تمامی پروژه های خود را اعم از بانکها، شرکت نفت ، فروشگاه های زنجیره ای، و… را با توجه به نیاز سازمان و تشخیص مهندسان شرکت از بررسی های لازم برند پیشنهادی خود و نوع سیستم مورد نظر را پیشنهاد می نماید.

انواع دوربین مدار بسته

دوربین مداربسته HDCVI:

تصاویر را با کیفیت بالا و مگاپیکسلی به نمایش در می آورد. در حال حاضر دوربین هایی تا رزولوشن 4K در این تکنولوژی پشتیبانی میشود. از جمله محاسن HDCVI تصاویر بسیار با کیفیت در بستر دوربین های آنالوگ می باشد.

 

دوربین مداربسته AHD:

این تکنولوژی هم در گروه جدید تری از دوربین ها قرار میگیرد. محصولات این گروه رقیبان اصلی HDCVI هستند که به علت متن باز بودن توسط کمپانی های گوناگونی ساخته میشوند. دوربینهای AHD نیز حداکثر از رزولوشن 4مگاپیکسل پشتیبانی کرده و بزرگترین محاسن دوربینهای AHD این است که با بستر آنالوگ قادرند تصاویر خیره کننده ای از محیط دریافت نمایند.

 

دوربین مداربسته IP:
 یکی از تکنولوژی های پرسابقه در دوربین مداربسته است که بیشتر در اماکن حساس و یا بزرگ استفاده می گردد. دوربین های آی پی در بستر شبکه به NVR و یا سرور متصل میگردد. پشتیبانی از رزولوشن های بالا تا 4K و همچنین عدم محدودیت تعدادی در استفاده از دوربین ها از مزایای این نوع تکنولوژی می باشد.

 

 

دوربین مداربسته آنالوگ:
 تکنولوژی ابتدایی از دوربین های مداربسته است که تصاویر را به صورت خطی و یا تی وی لاینی به نمایش در می آورد. تقریبا در حال حاضر استفاده از این تکنولوژی منسوخ شده و از دیگر تکنولوژیها استفاده میگردد.اما با این حال به علت قیمت مناسب و استفاده در آیفون تصویری از دوربین آنالوگ به صورت محدود استفاده می شود.

Image
Image
Image
Image

 

 

شرکت توان آرامیس آذربایجان فروش وخدمات پس از فروش دوربین های مدار بسته و سیستم های امنیتیبا نازلترین قیمت.

آدرس شرکت

آدرس : تبریز، خیابان طالقانی، روبروی مصلی، جنب کتاب فروشی ارک، ساختمان نورافزا، طبقه 1، واحد 1 تلفن : 35533715 - 041 فکس : 35564839 - 041

توان آرامیس آذربایجان

خبرنامه توان آرامیس آذربایجان

با وارد کردن پست الکترونیک خود از آخرین اطلاعیه های توان آرامیس آذربایجان مطلع گردید .

جستجو